While virtual learning environments (VLE) can be used in medical education as stand-alone educational interventions, they can also be used in preparation for traditional "face-to-face" training sessions as part of a "flipped classroom" model. We sought to evaluate the introduction of this model in a single module on maxillofacial radiology from a course on trauma skills. Course delegates were randomised into two groups: one was given access to an e-learning resource (test group) and the other attended a traditional didactic lecture (control group).
https://ift.tt/2vSEZAH
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2023
(256)
- ► Φεβρουαρίου (140)
- ► Ιανουαρίου (116)
-
►
2022
(1695)
- ► Δεκεμβρίου (78)
- ► Σεπτεμβρίου (142)
- ► Φεβρουαρίου (155)
-
►
2021
(5507)
- ► Δεκεμβρίου (139)
- ► Σεπτεμβρίου (333)
- ► Φεβρουαρίου (628)
-
►
2020
(1810)
- ► Δεκεμβρίου (544)
- ► Σεπτεμβρίου (32)
- ► Φεβρουαρίου (28)
-
►
2019
(7684)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (53)
- ► Φεβρουαρίου (2841)
- ► Ιανουαρίου (2803)
-
▼
2018
(31838)
- ► Δεκεμβρίου (2810)
- ► Σεπτεμβρίου (2870)
-
▼
Απριλίου
(2184)
-
▼
Απρ 28
(15)
- Fat Embolism Syndrome: A Case Report and Review Li...
- The impact of complete embedding of remaining tiss...
- “Flipped classrooms” in training in maxillofacial ...
- Re: Gillies temporal incision: an alternative appr...
- Current thinking in medical education research: an...
- Re: Gillies temporal incision: an alternative appr...
- New technique for endoscopically-assisted particul...
- Lemierres syndrome: a rare cause of sepsis present...
- Novel management of vaginal chronic graft-versus-h...
- Treatment of end-stage renal disease with continuo...
- Correction: Unilateral retinitis pigmentosa occurr...
- Treatment and reconstruction of a complicated infe...
- Clostridium difficile cure with fecal microbiota t...
- Performance validation of an amplicon-based target...
- Detection of abnormally shaped ears by a trained n...
-
▼
Απρ 28
(15)
- ► Φεβρουαρίου (2420)
- ► Ιανουαρίου (2395)
-
►
2017
(31987)
- ► Δεκεμβρίου (2460)
- ► Σεπτεμβρίου (2605)
- ► Φεβρουαρίου (2785)
- ► Ιανουαρίου (2830)
-
►
2016
(5308)
- ► Δεκεμβρίου (2118)
- ► Σεπτεμβρίου (877)
- ► Φεβρουαρίου (41)
- ► Ιανουαρίου (39)
Αλέξανδρος Γ. Σφακιανάκης
ΩτοΡινοΛαρυγγολόγος
Αναπαύσεως 5
Άγιος Νικόλαος Κρήτη 72100
2841026182
6032607174
Σάββατο 28 Απριλίου 2018
“Flipped classrooms” in training in maxillofacial surgery: preparation before the traditional didactic lecture?
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου