I found the article by Segna et al. to be very interesting and applaud the authors on their concern for resident education1. The operating room is a poor place to learn techniques that can be taught prior to the actual surgical procedure as this allows the trainee to concentrate on the intraoperative aspects of their education and improves patient outcome. In cleft lip the correct determination of the landmarks is the most crucial step as everything follows this and an error here is compounded as the procedure proceeds.
https://ift.tt/2GQBDOx
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2023
(256)
- ► Φεβρουαρίου (140)
- ► Ιανουαρίου (116)
-
►
2022
(1695)
- ► Δεκεμβρίου (78)
- ► Σεπτεμβρίου (142)
- ► Φεβρουαρίου (155)
-
►
2021
(5507)
- ► Δεκεμβρίου (139)
- ► Σεπτεμβρίου (333)
- ► Φεβρουαρίου (628)
-
►
2020
(1810)
- ► Δεκεμβρίου (544)
- ► Σεπτεμβρίου (32)
- ► Φεβρουαρίου (28)
-
►
2019
(7684)
- ► Δεκεμβρίου (18)
- ► Σεπτεμβρίου (53)
- ► Φεβρουαρίου (2841)
- ► Ιανουαρίου (2803)
-
▼
2018
(31838)
- ► Δεκεμβρίου (2810)
- ► Σεπτεμβρίου (2870)
-
▼
Μαΐου
(2575)
-
▼
Μαΐ 25
(39)
- Comment on “Efficacy of photodynamic therapy as ad...
- Biopsy Examination Validity Based on Narrow Band I...
- Enhancing the effects of chemotherapy by combined ...
- Biopsy Examination Validity Based on Narrow Band I...
- Current status of sublingual immunotherapy for all...
- Prospective assessment of diagnostic tests for ped...
- Platelet rich plasma for the treatment of lichen p...
- Oral diabetes medications other than dipeptidyl pe...
- Custom paper shield to prevent perilesional hyperp...
- Successful ventilation through a Rüsch intubation ...
- The role of gastrointestinal permeability in food ...
- Prospective assessment of diagnostic tests for ped...
- The Efficacy of add-on Sublingual Immunotherapy fo...
- Subcutaneous allergen immunotherapy may be a suita...
- Allergy and atopy from infancy to adulthood: Messa...
- Dose counting and use of short-acting beta-agonist...
- High-risk drug rashes
- Cochlear implantation in patients with bilateral d...
- État scléreux révélant une porphyrie cutanée tardive
- Comment on the quantitative assessment of the lear...
- Substance-induced anxiety disorder after one dose ...
- Can you use Botox under your eyes?
- Type 2 diabetes detection based on serum sample Ra...
- Successful ventilation through a Rüsch intubation ...
- Pediatric septoplasty and functional septorhinopla...
- Prevalence of otitis media and risk-factors for se...
- Utilization of diagnostic testing for pediatric se...
- A Safety and Tolerability Study of INCAGN02385 in ...
- Management of oral and maxillofacial infections in...
- Ichthyosis molecular fingerprinting shows profound...
- Aspergillosis, Eosinophilic Esopagitis, and allerg...
- Evaluation of complications and flap losses in man...
- Calcifying odontogenic cyst, dentinogenic ghost ce...
- Efficacy of low-level laser therapy in management ...
- Regulatory NK1.1 − CD4 + NKG2D + subset induced by...
- Evaluation of complications and flap losses in man...
- Primary adrenal diffuse large B cell lymphoma: a c...
- When your patient's parent asks: “My child's alope...
- “To screen or not to screen”: Comparing the health...
-
▼
Μαΐ 25
(39)
- ► Φεβρουαρίου (2420)
- ► Ιανουαρίου (2395)
-
►
2017
(31987)
- ► Δεκεμβρίου (2460)
- ► Σεπτεμβρίου (2605)
- ► Φεβρουαρίου (2785)
- ► Ιανουαρίου (2830)
-
►
2016
(5308)
- ► Δεκεμβρίου (2118)
- ► Σεπτεμβρίου (877)
- ► Φεβρουαρίου (41)
- ► Ιανουαρίου (39)
Αλέξανδρος Γ. Σφακιανάκης
ΩτοΡινοΛαρυγγολόγος
Αναπαύσεως 5
Άγιος Νικόλαος Κρήτη 72100
2841026182
6032607174
Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
Comment on the quantitative assessment of the learning curve for cleft lip repair using LC-CUSUM
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου